I am back!


2010-02-02 @ 15:30:42

Ja idag har jag mått riktigt bra och har känt mig mer som mig själv än jag gjort på länge. Har härjat runt med alla roliga grabbar i klassen, jag är studdsig igen :D

Var som sagt LARM, jag har raggat sommarjobb. Fått en hel del kul tips, visserligen är det säkert hundra andra som fått samma tips, men jag tänker försöka i alla fall. Men först måste jag få ihop ett CV, har aldrig skrivit ett förut.. Fick hjälp av en tjej på LARM som förklarade hur jag skulle lägga upp det och fick adresser till olika hemsidor där det finns mer hjälp. Så ska försöka mig på det nu i eftermiddag. Har bestämt mig för att söka alla möjliga sommarjobb, det ultimata skulle ju att få jobb på något företag som har lite anknytning till min utbildning. Men jag kommer behöva pengar, så vad som helst skulle sitta fint. Och tror jag kommer bli galet uttråkad utan något att göra i sommar. Så, önska mig & mitt CV skrivande lycka till nu! Heejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0