hemhemma


2010-02-06 @ 13:04:23

Jag var seg igår, fyfan. Kom hem runt sex och världsens godaste mat stod på bordet, perfekt! Spenderade kvällen med mor&far, spelade även lite tvspel med bror min. Idag har jag, mamma & mormor varit till Fagersta och inhandlat både det ena och det andra. Mormor är rolig :P

Nu ska jag slappa, ta en dusch och vänta på att Pellan ska komma hem från jobbet. Det blir partaj ikväll, inte riktigt helt pepp på det, torsdagens kravall tog på krafterna. Men det hinner nog ändras med hjälp av trevligt sällskap :) Vi sitter väl och förfestar lite här eller hemma hos Elli sen blir det folketshus senare på kvällen. Tror det kan bli riktigt najs faktiskt, ska ju få träffa Fialotta också, har saknat henne. Fast bara litegrann. Hihi! Nej nu ska jag hjälpa mamma packa ur kassarna. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0