hejhopp!


2010-02-23 @ 14:59:43

Föreläsning åtta till tolv, sen hem och laga god mat, jag har nu 3 rätter som jag faktiskt är duktig på, hihi! Har skrivit klart riskbedömingarna för dom tre sista mikrolabbarna också, skönt att ha det gjort, får bara hoppas jag inte missade nå kemikalier bara. Nu tänkte jag försöka räkna lite envariabel, skulle egentligen iväg & gymma med Louise med hon är sick så jag går på freepower ikväll istället. Tom, my number one pluggkompis, är borta hela veckan så känns lite segt att ta tag i matten själv. Orkar inte bege mig upp på campus där folk från kassen sitter och pluggar, så skönt att sitta hemma i långkallingar och tshirt, hihi! Jag fick förreten 3500 kr av Uponor i stipendie för att jag pluggar. Kändes verkligen behövligt, då saldot på mitt buffertkonto börjar bli lågt :P Nej nu ska jag försöka få lite gjort. Tror den här veckan kommer gå lika fort som förra, längtar till Kravallet på torsdag, partiiiii :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0