grejen är den


2010-02-28 @ 03:10:55

att både i torsdags & ikväll har jag fått höra saker som egentligen borde göra mig jävligt glad, men jag känner bara att det är som upplagt för att bli besviken.

På tal om annat, jobbandet ikväll har gått jättebra & jag och Lollofis har haft riktigt roligt, alla trevliga festerister vi fick guida in. Även om det blev lite problemas med vakterna ett tag, men vi ordnade upp det, spännande faktiskt! Vi slutade redan ett så har dansat & umgåtts lite med alal fyllon, hihi. Nu ska jag sova, eller försöka åtminstone. Imorgon ska jag upp halv nio för att sticka en sväng till gymmet. Ja, nu tror ju alla (Lollofis) att jag inte kommer komma upp så tidigt. Så bara för att visa att "HA, det kan jag visste!" så ska jag upp om exakt 5 timmat och 53 minuter. Hopaps jag. Kanske halv tio. Nej. Halv nio. Så det så! Godnatt

Förresten, vill ni höra en ganska hemsk sak? Jag har druckit minst 1 gång varje vecka detta år. Jag längtar till tenta-p kommer & med följer lugna och sköna helger. Eller ja, två sköna helger, 20 mars är det tackfest, 27 mars vårfest och sen är allt igång igen. Pjuuu, det är jobbigt att vara student ibland :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0