friiiiday


2010-02-19 @ 18:48:10

Sitter på golvet i vardagsrummet med högtalare kopplade till datorn och dunkar bra musik. Tar en paus i städandet och tänkte passa på att störa mina grannar lite, hihi. Dom har så konstiga saker för sig på kvällarna, inte för att det är störande bara, hum, konstigt. Any way. Frea åkte precis ner hem till Lund, hon är ledig nästa vecka så jag blir ensam hemma. Fast inte i helgen, för just i detta nu är Pellan & Rååånnie på väg ner hit :) Håller på att städa så det är rent & snyggt när jag får besök! Råkade ha ner två tavlor (min städstil är aningens vild) och nu lyckas jag inte få dom att hänga rakt. Städa är så sköönt, musik och dansa omkring. Plus att det blir rent & luktar gott. Me like!

Vi har ju lite roliga planer inför vår mysiga helg tillsammans. Dom kommer sent ikväll så blir väl bara ta det lugnt framför tvn. Det första vi ska göra imorgon är att åka ut till Maxi, jag ska passa på att storhandla när Elli har bilen :p Har inte ätit frukost på hela veckan, har absolut ingen mat hemma, mitt kylskåp har aldrig varit så här tomt förut! Sen ska vi hur som helst ner på stan, Ronnie skulle handla kläder. Elli kommer frisera oss båda, jag vill ha tillbaka min lugg! Vi (Elinor) ska laga god mat och dricka oss kalasfulla på kvällen ;) Martin från klassen har korridorsfest så vi drar dit sen & förmodligen vidare till HG.  Synd bara att både Tom&Louise åkte hem nu i helgen, hade velat att dom skulle få partaja med oss virsbobor :P Nej nu ska jag sätta igång, så jag hinner äta innan det blir för sent, potatisbullar. Haha ritkig festmåltid så här en fredag ;) Som sagt, har typ inge mat hemma.. Hihi, tuudeliluuuu på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0