flummigt


2010-02-03 @ 13:18:09

Jag & Tom ska plugga matte nu. Vi håller på med gränsvärden och derivator. Derivera är kul, gränsvärden är bara flummigt; "ni skriver det ni vill ha, sen får ni det att bli så". Jaha? Haha är väl bara att nöta antar jag.
Känner att det är dags att ta tag i pluggandet, har i princip bara gått på föreläsningar och inte gjort något annat. Har en massa jag borde läsa igenom i cellbiologin, så ska väl försöka med det ikväll. Men det finns så mycket annat att göra; ska iväg ut till maxi och handla efter vi pluggat klart, sen så ska jag sy fast 3 nya märken på overallen så den är fin inför morgondagens kravall. Blir förfest hos Thomas med massa folk, haha, dom gånger vi varit hos honom och förfestet har alltid spårat ut, skitkul! :D

Hoppas det bli bättre väder till på fredag, tveksamt om jag komemr våga mig hem om det snöar och har sig. Det är så många småvägar man kör på och det är inte kul om det är värsta snöstormen. Men hoppas det blir bättre! Alexandra ska åka med hem i såna fall, hon bor i Köping så släpper av henne på vägen. Trevligt med sällskap! Nej nu ska jag plocka fram matteboken, tudeliluuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0