bakterier


2010-02-16 @ 15:11:45

Haha, vi odlar bakterier från oss själa. Det blir fina färger i plattorna i alla fall :P

Jag har varit sjukt trött idag. Imorse ville jag inte gå upp, men tvingade mig att kolla schemat, såg att det va envariabel fö vilket inte kan missas. På cellbiologin efter sov jag & Tom nästan hela tiden, haha! Sen fick jag en kaka av Thomas och blev överpigg istället :P Nu ska jag läsa lite cellbiologi, sen blir det freepower klockan 6. Egentligen behöver jag iväg till hemköp & handla men jag har typ inge pengaqr, hihi. Men även om jag haft det hade jag inte pallat det, snöar massa mycket & är inte skottat. Blää på vintern faktiskt. Nej nu ska jag se till att få nånting gjort, tuudeluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0