äntligen fredag!


2010-02-12 @ 16:46:13

Eller äntligen & äntligen, veckorna springer förbi som vanligt. Hinner knappt bli måndag förrän det är fredag igen :P Men har varit en ganska tuff vecka, har gått fulla dagar varje dag. Nu sist hade vi lab, massa bakterier höll vi på med, man känner sig lagom fräsch när man går från labbet, kryper över hela kroppen :P Ikväll ska jag ta det lugnt, är fest för två tjejer som fyller i helgen men jag pallar inte. Är ju sittning & HG imorgon som gäller, vill vara pigg till det. Så jag ska steka lite pannkisar, fixa hem lite bra filmer & bara vara. Imorgon blir det som sagt full rulle, ska först ner på stan på förmiddagen och leta efter nån tröja jag kan ha på kvällen, hem hit & plugga matte med Tom, fixa mig inför sittningen och sen är det röjj som gäller resten av kvällen :) Tror det kommer bli en kul kväll! Ska strax börja med mina pannkakor, det tar ganska bra med tid att steka en massa. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0