äntligen en bra dag


2010-02-18 @ 17:48:32

Idag har jag varit duktig, jag känner mig nöjd faktiskt. Ok, visserligen skippade jag dagens enda föreläsning MEN jag & Tom har räknat matte i nästan 4 timmar och känns som det börjar släppa nu, jag börjar fatta. Har även läst ett och ett halvt kapitel i cellbiologin, fattar inte riktigt allt jag läser men jag läser ju i alla fall :P Kom nyss hem, jag & Lollofis var till gymmet och spände på oss ;) Känner hur jag kommer ha fin träningsvärk imorgon! På tal om imorgon, mina älsklingar kommer hit, eller ja, Elinor är min älskling, Ronnie är bara vårt lilla bihang :P Men jag tror, nej jag vet, att vi kommer få en riktigt kul helg tillsammans :) Nu håller jag på att laga mat, potatisklyftor får det bli. Ska avsluta min effektiva dag med ytterligare lite cellbiologi samt söka sommarjobb. Tuudeliluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0