wdcvbh


2010-12-13 @ 14:33:09

Typ så. Haha, det går inge bättre med plugget idag, så jag byter tenta, nu blir det fysiologi för hela slanten, termon tar jag tag i imorgon igen. Varit i skolan hela förmiddagen, tentagenomgång + seminarium och lite Bi6möte. Har även telefonterroriserat papi lite, haha. Och nu ska jag plugga mer. Uuunderbart (vet inte om jag menar det eller är irionisk faktiskt?!).

Dag 19- Smeknamn du har och varför
Jag har inget riktigt smeknamn, Liza är så himla kort :P
Men tja, dom kallar mig lizbeth för lizbe är mitt liu id.
Sen har jag blivit utnämnd till katapultansvarig i Bi6. Fast det kanske inte räknas som smeknamn?
Hur som helst, killarna vägrar säga vad det egentligen betyder men det har någonting med boobies att göra.
Jag väljer att ta det som en komplimang. Haha.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0