utegångsförbud


2010-12-01 @ 10:35:14

Ja, det har jag gett mig själv. Kände att jag inte skulle hållt igång hela dagen igår, kom hem halv tio och dog litegrann. Så nu ska jag hålla mig inomhus, i myskläder och bara ta det lugnt idag och imorgon. Dricka varm oboy. Håller på att hosta upp mina lungor, det är inte skönt kan jag meddela. Pratar som en gammal knarkare också, låter jätteläskig, hihi. Vill bli frisk tills på fredag, har labb plus en pluggdate med Otto då. Det är sånt härligt väder ute, men nej, jag ska bara ligga på soffan/sängen. Försöka slappna av. Plugga bör jag däremot göra. Men vi får se. Jag ska bli frisk. NUUU.


Dag 7- En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig


Jag är den jag är och där jag är idag på grund av dom. Eller snarare, tack vare dom.
Mami&papi är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0