taadaa


2010-12-14 @ 21:34:52

Jaduuu, vad säger man? Jag vill att tentap ska var över för jag vill veta om jag ska skratta eller gråta. Eller både och. Plugget går inge vidare, väntar på att det ska lätta. Plockade hem första 6 hp för detta tenta-p idag, jävla äckliga kommunikationskursen ÄR SLUUUT!!! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Ska ge den enbart 0, 0 ,0 och sen en till 0 i kursutvärderingen. Jag är ju klassrepresentant så ska utvärdera den ordentligt och få studienämnden att inse att vi inte får något ut av dumma kursen, förutom att den tar upp väredfull tid. Usch fy & blä.
Varit och gücklat på en kårsittning, gick sisådär: vi var bara 8 st, stor lokal med lite folk, men jaaa, vi är ju söta i alla fall. Ska kolla lite Jersey shore sen såååva. Imorgon är det plugg med Malin som gäller, all day long. Det ska lätta för mig, poletten ska trilla ner. På lördag smäller det, maahaa. Jag är uppe i varv, allt adrenalin sen vi gücklade, inte bra att göra så sent :P

Dag 20- Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Oj, just nu absolut ingen alls. Jag trivs med hur det ser ut förtillfället,
jag klarar mig själv. Framtiden, tja, det blir som det blir :)

HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0