snark


2010-12-09 @ 16:55:34


Var hem till Sandra mellan 8-13, vi jobbade på hennes utklädnad till Snutte, kommer bli najs som bara den! Sen åkte jag hem och skulle plugga, gjorde det en timme, sen somnade jag till nu. IRRITERANDE!!!!! Vaknade med huvudvärk också, plus att jag drömde obehagliga drömmer så jag blev sur. Och det finns ingen mat i hela jävla lägenheten. Igår kväll var jag hungrig/sugen på något: kollar kyl, frys & skafferi, går tillbaka till soffan med ett glas vatten i handen...

Nu ska jag plugga. Wiiie...


Dag 15- Sätt din ipod/mp3/etc på shuffle och lista de 10 första låtarna.

Pink - Raise your glass
Rihanna - What's my name
Katy Perry - Last friday night
Cee Lo Green - Fuck you
Shakira - Loca
Melanie Fiona - Monday morning
Promoe - Dekadansen
Petter - Älskar din stil
September -Mikrofonkåt
The Time (Dirty bit) - Black eyed peas


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0