så skönt!


2010-12-29 @ 13:25:32

Jag är bara hemma och dödar tid: umgås med bra människor, spelar tvspel, bråkar med kattorna och sover, haha! Det är superskönt, ladda upp batterierna. Sen har jag fått resultatet från tentan jag var nervös inför och det gick faktiskt jättebra, ååh jag blir så glad :D

Julen var mysig, juldagen var skoj och nu är det nyår som gäller. Vi bestämde oss igår för att dra upp till Sälen, det är jag, Sofia, Anna och Sandra. Ska bli jättekul :D Afterski och pulkaåkning ser jag fram emot ;)

Kom nyss hem, har varit och stört Elli på Salongen några timmar, myyysigt! :)

Nu ska jag spela tvspel och pallra mig till mormor en sväng hade jag tänkt. Och packa inför avfärd imorgon, vi sticker runt nio imorgonbiti.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0