pju


2010-12-07 @ 12:16:39

Pluggade ganskja duktig igår, har precis skrivit klart en labbrapport, det går framåt! Hade även jobbsläpp för ettan inför Snuttefilmen i februari, ååh, söta ettan som svarar snabbt, har fått in mer än hälften av jobbarna redan och det har inte gått ett dygn sen mailet gick iväg, jag är glad & lättad! Nu är det bara 30 jobbare till kravallen som saknas, humpf..

Ska snart iväg på föreläsning 13-17 sen blir det lite Bi6-jobb fram till mötet kl 19.

Åååh, snart är det jullov!!!!!! Jag vill hemhem!!! :D

Dag 13- En bild på ditt hem

Har inga roligare bilder än dom jag tog för att locka till mig en ny roomie, haha!
Dåliga bilder är det också, tsss.


Nej, dags att klä på sig kanske?!

Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0