pffft


2010-12-20 @ 09:11:29

Jag försov mig, idag igen, opppps :O
Ska iväg med Malin och handla julklappar, men det blir inge trevligt gå omkring kolla i alla affärer, nej snabbt in & snabbt ut är det som gäller. För vi måste plugga. Haha. Känner mig flamsig som bara den idag, ska försöka driva Malin till vansinne, det skulle vara kuuuuul. Och jag är pepp på att plugga, oja!!! Men jag är fortfarande förvirrad, det är december nu!? Jul om några dagar?! Känns verkligen inte som det. Men tenta i övermorgon, det känns det definitivt som, tsss :P

Dag 26- Din favorittid på året?

Oj jag vet faktiskt inte. Vintern är mysig för det är mörkt och kallt. Men cykeln går inte att använda så man är lite handikappad. Sommaren är fiin, skönt att inte ha så mycket kläder på sig. Fast hösten. Den gillar jag. Regn & rusk, frrfrrfrrr. Typ

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0