mysigt värre


2010-12-11 @ 11:35:54

När man inte har haft sådär jättemycket tid till att plugga under läs-p, ja då är det riktigt mysigt och avslappnande att sitta med termoboken och bara läsa. Har suttit i skolan sen nio, ska sitta till åtminstone fyra, helst fem, men vi får se hur effektiv jag är. Mina grannar bestämde sig för att ta ut sin hämnd igår, jag var inte överlycklig eftersom jag gick och la mig halv tio. Men vem är jag att klaga?! Dom har bara ringt securitas en enda gång (och det var klockan ett en torsdag natt så det var ju ganska förståeligt) och det har varit fest hos mig nästan varenda helg hela hösten. Så det var väl ok att lyssna på grannarna när dom vrålade till allt för många Thomas Ledin låtar, haha.
Jag bor med väldigt tåligt folk, är bara jag som är student i vår trappa, eller ja, tror paret under mig läser sitt 5:e år, så dom räknas knappt :P Och vi härjar jämt hos mig: det springer folk in & ut ur lägenheten 24/7, vi har gückelträning på ganska olämpliga tider och så partajar vi. Värre om jag bodde med surkärringar som skulle klaga hela tiden, vore inge vidare. Och eftersom det är äldre par så stör dom inte mig, perfekt ju! Hihi..

Nej ska fortsätta med min spännande läsning, ikväll är det spel&myskväll hemma hos Helena, får se om jag tar mig dit, skulle vara kul att göra något eftersom det är lördag.

Dag 17- Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Humpf, någon kille kanske, skulle vara kul och se vad dom säger och har för sig när vi brudar inte är i närheten.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0