jävla skit


2010-12-16 @ 17:22:00

Ja, det är det enda jag har att säga. Kom nyss hem, suttit på campus & pluggat i sällskap av Malin sen åtta imorse men kunde lika gärna stannat i sängen för inte fan går det bra. Jag avskyr termon, den är omöjlig. Det suger att inte ha någon att plugga med för alla i min klass struntar i den tentan nu och satsar på fysiologin istället. Och det är svårt att plugga själv. Det här är faktiskt första gången jag är säker på att kugga en tenta och det är inte upplyftande direkt.. FAN. Modfälld är jag, uppgiven. Arg. På mig själv, fan nästa läsp ska jag plugga under tiden kursen går, inte bara spara allt slit till tentap. Läser fyra kurser nästa läsp (!), 24 hp samtidigt som vi ska ordna Snuttefilmen, oja, känner på mig att det kommer gå fantastiskt. Skit också. Fattas väl bara att fysiologin skiter sig bara för jag enbart pluggat termo hela jävla veckan. Jag behöver jullov NU. För inte räcker det att ha suttit på campus nio timmar och plugget, nej nej, nu ska jag köra fysiologi nån timme. AAH, skulle bara kunna skrika rakt ut.

Dag 22- Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Jag tror ingen ogillar termon lika mycket som jag gör.
Så det så.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0