inte helg


2010-12-10 @ 21:03:30

Det värsta med tenta-p är att man inte får ha helg. Varit i skolan från åtta till fem idag, ligger och skulle kunna somna när som helst, ska upp sju imorgon & iväg och plugga. Detsamma gäller på söndag.
Bra dag annars, jag & Otto skrev jättefina labrapporter, förhoppningsvis ingen jäkla retur på dom, skulle vra skönt att slippa lägga mer tid på det. Sektionspub nu på kvällen, var dit och käkade bara. Händer inte mycket spännande dom 1,5 nästkommande veckorna, jag går in i plugg-mode, ses på andra sidan tenta-p! Jag ska tamejfan klara dom där dumma tentorna, spec termon, vägrar kugga den!! Vill man så kan man, vill man så kan man, vill man så kan man..

Dag 16- Ett foto på dig själv


En gammal bild, visar precis mosatsen till hur jag känner mig just nu, haha!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0