i brist på annat


2010-12-20 @ 18:08:41

Jag har pluggpaus, men måste göra något, sätter jag mig framför tvn kommer jag aldrig komma därifrån. Men det går bra! Pluggandet alltså. Jag gillar fysiologin, det är cooolt, får sån aha-upplevelse hela tiden när jag läser, spännande! Men blir ändå trött. Fick alla mina två klappar köpta idag, haha. Visste redan vad jag skulle köpa som sagt, så det gick smidigt. Har pillat lite med dom nu, tror mor & far kommer bli miiicket glada. Haha Joanna måste tycka jag är sämsta roomien ever alltså, jag sitter instängd på mitt rum hela dagarna och pluggar, och när jag inte sitter här och pluggar sitter jag på campus. Och om jag mot förmodan sitter och kollar på tv får hon knappt ett ord ur mig, vilket inte är det vanligaste, men jag är så trött i skallen så jag vill bara sitta tyst och glo på vad som helst tvn visar. Så har det varit i snart två veckor, haha tentap är underbart! :P Men bara imorgon kvar, sen tenta. Ska försöka packa allt jag ska ha med hem imorgonkväll,så kan jag ta bilen til tentan (hatar när man får tentasalar som ligger på andra sidan campus, tar typ 20 min att gå. Ok kanske inte farligt. Men ändå!) och åka hem direkt efter tentan, wiiie! Men vi får se, jag kommer nog behöva plugga all day long så kanske får packa allt efter tentan.
Bla bla bla. Nu är pluggpausen slut.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0