home sweet home


2010-12-23 @ 11:13:43

Ja, äntligen, nu är det slappa och minsta möjliga ansträngning som gäller i två veckor. Tentan igår gick bra kändes det som, skönt avslut på ett jobbigt tenta-p. Gick hem och kastade mig in i bilen direkt, ville åka så fort som möjligt. Dock blev det ganska jobbigt att köra hem, längst vägen såg jag msaaor med bilar som kört i diket, flera ambulanser och dom varnade på radion var tionde minut för blixthalka, även på E4an. Så det tog 40 minuter längre att köra hem än det brukar, men kom ju hem vid liv :P Väl hemma har jag klätt julgranen, slagit in massa paket, varit & storhandlat med mor&far och spelat Donkey Kong. Pappa har köpt det till Wii, så jävla roligt!! Och idag sov jag ut, uuunderbart. Det är så skönt att inte ha några omtentor (vad jag vet, har ju inte fått resultatet från detta tenta-p än, men dom går hur som helst inte nu i januari) för jag slipper tänka på plugg fram till 17 januari :D Då drar terminen i¨gång igen, men vi har samling i Linköping 7 januari med Bi6, för vi har massa spännande att ordna, Snuttefilmen närmar sig nu, spännande! ¨
Men som sagt, fram tills dess ska jag bara vara. Nu ska jag äta fruskot och bråka med kattorna. Sen ska jag väl hjälpa mor & far att fixa det sista inför jul, vi har mat som ska lagas, ååh, julskinka..!

Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
 mer än ett år sen
 
Nu är jag lite korthårigare, lite tjockare, lite gladare. Underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0