haha


2010-12-18 @ 14:30:35

Ja nu är jag glad, eller ja, jag skrattar i alla fall.
Hade fått för mig att det va torsdag elelr fredag idag, så åkte ut till Tornby för att fixa julklapparna och handla lite mat. Väl där funderar jag över vafan folk är där för, jobbar dom inte eller går i skolan? Inser att det är lördag. Tror jag ska ha tenta om två dagar, får panik och stressar hem. Inser att det är den 22a på onsdag. Alltså tenta om tre dagar (jag skrev ju det i inlägget tidigare, kanske ni förstår hur förvirrad ag är :P) Kommer till parkeringen när jag kommer ihåg att jag måste handla. Åker till hemköp här i Ryd. Kommer in i affären och har inte en blekaste aning om vafan det var jag skulle handla. Handlarlite smått och gott. Väl hemma kommer jag på vad jag faktiskt skulle handla. Som jag självklart inte köpte. Herredgud. Jag behöver jullov. Nu efteråt är det roligt, tur jag kan underhålla mig själv.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0