dumma söndag


2010-12-05 @ 13:30:01

Jag hatar söndagar: bakis, stökigt i lägenheten, massa med plugg, inget att äta..
Vi var på mellanfest här, D-group kom och har nu taggat hela lägenheten med deras små klisterlappar, hittade nyss en på mig själv, haha.
Karaballen var ok, bandet no good, inte min musik smak. Alla jättefulla, massa folk spyr och har sig. Nu ska jag vara nykter fram till juldagen/annandagen, får se när vi ska ut. Nu är det plugg som gäller. Ska bara städa lägenheten först, det går inte fort direkt. Det är popkorn och glitter ÖVERALLT. Men det är smällar man får ta när man bor så nära campus så förfest och mellanfest är typ obligatoriskt att ha här.
Hur som helst, städning nu sen traggla termodynamik. Älskar söndagar...

Dag 11- Ett annat foto på dig och dina vänner


Älskade Bi6, mera kända som ful6, hahah..

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0