äntligen lördag!


2010-12-04 @ 10:15:06

Och jag är typ helt frisk, hostar bara lite emellanåt, YÄ!
Idag blir nog en bra dag, hoppas jag. Börjar med möte här hemma hos mig 15-17, sen taggar vi till och drar till Campus för lite fulvinsrunda + julbord, det är Players som bjuder på festerifest. Därefter hem till Mange&Jonas på lite mellanfest och sen är det tillbaka till Campus för Kraballen! Tror det kommer bli ett jäkla drag, The Soundtrack of Our Lives ska spela, jag vet typ inte vilka det är men tydligen gör många andra det, haha.
Men först ska jag bege mig ut till Tornby en sväng.

Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

Glad: Barbra Streisand - Duck Sauce
Ledsen: To be with you - Mr Big
Uttråkad: Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray
Uppspelt: Dekadansen - Promoe
Arg: Det var jag - Familjen

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0