äntligen en glad dag


2010-12-08 @ 12:54:48

trots att to do-listan växter sig längre & längre.
Jag blir så glad över lilla ettan som vill jobba, jag har i princip fyllt lördagens eftersläpp. Nu behöver jag bara 30 pers till Kravallen på torsdagen, men äntligen känner jag att det kommer gå. Snutte 2011 kommer bli bästa Snutte ever!

Magnus kommer strax, vi ska ner på stan för en sista sponsrunda, sen ska vi plugga fysiologi. Därefter ska jag skriva rapport till världens sämsta kurs (kommunikationskursen, jag spyr på den), göra en kompletering jag glömt bort (också kommunikationsäckelkursen), sen lägga preliminärt schema för Snutte eftersläppet så jag vet att jag inte räknat fel på antalet jobbare och sist men inte minst ska jag försöka mig på sista labbrapporten som ska skrivas i termon.

Men glad är jag för det! :)

Dag 14- Ett foto på dig och din familj


Hittade inget på alla fyra, men det här är från när vi va till USA för någon sommar sen.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0