zziicko


2010-04-26 @ 18:47:14

Jag har varit sjuk. Eller jag är fortfarande sjuk, stannade hemma idag. Har bara gosat med Doris, jajjemensan, hon har blivit Linköpingsbo. Hon verkar trivas, sover i ansiktet på mig och följer efter mig hela tiden. Hon är ganska sällskapssjuk! :P Men det är bara gulligt! Just nu ligger hon på en av mina händer så jag har ganska svårt att skriva!
Imorgon blir det i alla fall skolan, har en matteföreläsning sen ska vi sammanställa vårt genetikarbete. Och på eftermiddagen är det vårmöte och vi ska bli presenterade samt framföra några gückel, hoppas det går bra! Inatt drömde jag att Tobias började spela på fel låt, och att vi kunde refrängen men bara mummlade i verserna, haha.. Frea flyttar ut på torsdag förresten, gud va fort tiden går! Har en ny tjej på G som vill flytta in, hon ska komma någon gång nästa vecka och kolla lägenheten och så vi får träffas. Jag tänker vara lite picky den här gången, kommer vara massa tryck på lägenheter i höst men vore ju bra om jag hittade någon så jag slipper stå för hela hyran själv i sommar.
Hur som haver så har denna dag varit ganska meningslös, kollat film och försökt jobba lite med genetiken men jävla internet slutade funka under några timmar tidigare idag, precis när jag kommt igång :@ Nu ska jag sy ihop fickan på ovven så den ser bra ut tills imorgon, sen blir det mer film. Somnade typ kvart över nio igår, känns som det kan bli en repris idag! Hejdå & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0