smeeeeeks smeeeek


2010-04-08 @ 12:18:43

Idag smeeektes det tenta. Så säger folk här " jag smekte tentan". Jag tycker det låterskitfult, men det fastnar, haha! Alltså, det betyder att man "ägde", "köttade" eller helt enkelt gjorde bra ifrån sig.
Sitter med färg i skallen, har sett färjävlig ut i den regionen ett tag, världens utväxt!
Ja just det, tentan, den gick faktiskt helt OK, en uppgift som skulle vara lite svårare tycktye jag var ganska enkel, så om jag har rätt på den känner jag vittring på en liten 4a, har jag däremot fel så hänger det på håret om det ens blir en 3a. Det som är så jobbigt med alla mattetentor, är att det är så sjukt lite poäng det handlar om, så missar men en uppgift är man kööörd! Men nog om det, nu är den över i alla fall! Om det inte går vägen går den igen i juni, hihih!
Ska som sagt iväg med Magnus och ragga moneymoney till festeriet och ikväll ska jag träna! Imorgon blir det träning och slappa hela dagen, på kvällen ska jag & Josef på bio, ska se Alice i underlandet! Lördag är det fest men jag är inte riktigt sugen så får se om det blir en hemmakväll och ladda upp inför sista läse-p för året :D På dagen ska vi ha gückelträning i några timmar, sen har vi en fulvinsstation för KrogVet (också ett festeri) som invigs på lördag.

Shiieet, att jag snart tagit mig igenom första året?! Bara 4 to go! Nej sitter och väntar på att den där nörden Tom ska ringa mig en han verkar fatta lite trögt, hihi! Hejhopp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0