saturdayyyyyyy


2010-04-17 @ 10:59:11

HELA LÄGENHETEN STINKER.
Jag skulle koka makaroner så jag har matlåda idag, glömde litegranna bort makaronerna, plattan på full fräs. Efter ett tag började det lukta konstigt, kom jag ut o allt vatten har kokat bort och i princip alla makaroner var svarta och satt fast på botten av kastrullen :( Och nu luktar det i hela lägenheten, har fönster öppna i alla rum för att få ut det men verkar inte hjälpa :/ Hihihi, hoppas bara kastrullen inte är förstörd nu!
Håller på att plocka ihop allt jag ska ha med mig idag, men kan inte bestämma mig för om jag ska ta med allt till gückelträningen eller om jag ska svänga förbi här innan bastun?! VELMAJA. Är ju en massa alkohol som ska släpas med i såna fall..
Jag ska cykla på my new bike för första gången idag! Cykelgubben blev tvungen att skruva loss styret för att få plats med den i bakluckan. Självklart kunde jag inte få tillbaka det själv, har inga såna verktyg, så Tom fixade det igår. Så tamejfan, idag ska det cyklas :D Nehej, om jag kanske skulle klä på mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0