på sånt strålande humör!


2010-04-04 @ 11:05:58

Igår var jag lite deppig, ville inte tillbaka till Linköping; egenlagad äcklig mat, massa plugg, ingen rolig Elli eller gosiga katter. Men vi hade det så mysigt och kul tillsammans igår så nu är jag på bra humör, redo att plugga hela dagen (har "ledigt" till klockan tolv, sen kör jag på) och bege mig tillbaka till Linköping imorgon kväll. Måste tvätta lite kläder här innan jag sticker tillbaka, annars kommer jag få gå naken! Härligt väder, skulle allra helst klä på mig ordentligt och sätta mig på balkongen och läsa i solen. Men det får bli en annan dag. Nu ska jag hjälpa mami lite med föntertvättning. Jag får vända alla fönster, hon vågar inte för det kan finnas spindlar :P Hejhopp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0