nu får det räcka!


2010-04-07 @ 17:58:39

Räknat en hel del matte idag. Känns konstigt nog precis lika bra soim förra gången? Dock har jag lovat mig själv att KONTROLLRÄKNA imorgon, jag är sämst på det, hoppar alltid över det, fyyyy!
Nu ska jag lägga mig och mysa till en film eller två, förmiddagstenta imorgon! Önskar mig själv lycka till, hihi!
På eftermiddagen ska jag & Magnus och ragga spons, jag måste lämna in min mobil också, den har fått spel..
Fick samtal från Fagersta kommun idag, ska på intervju om två veckor. Skulle ju vara sweet med lite jobb i alla fall, kan jag ta några veckor hos far också så blir jag ju nästan rik?! :P
Nej nu ska jag göra annat, paajpaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0