knäppt


2010-04-28 @ 20:17:30

Jag mår konstigt. Orkade inte vara kvar hela dagen i skolan, staplade hem runt två och stupade i sängen. Frös, skakade i hela kroppen, somnade och sov nästan tre timmar. Känner mig piggare nu, har försöäkt få lite plugg gjort men jag har ingen ork för tillfället. Borde försöka äta, har bara ätit en macka till lunch idag, men mår illa när jag tänker på mat..  Som sagt, jag mår alldeles knäppt at the moment. Hoppas på att piggna till inför fredagen i alla fall, då blir det valborgs röjj i sann Bi6-anda! Vi ska vara hemma hos Sandra, vars föräldrar bor här i stan. Det blir en massa god mat & en jäkla massa gott att dricka, haha. Fylllebrännboll, 5 kamp och en massa annat knas, tror det kommer bli jättekul :D Från början skulle vi tältat men på grund av vädret blir det inomhus istället, vilket gör det hela 100 gånger bättre engligt mig :P
Jag & Dollan ska lägga oss snart, jag är helt död. Borde fixa matlåda till imorgon, men nej. Tror jag skulle spy om jag lagar mat nu. Hoppas bara jag orkar med hela morgondagen, är en åtta till fem dag, samt två timmars möte mellan fem och sju på kvällen, så kommer hem sent.
Frea flyttar ut imorgon, på måndag kommer en tjej och kollar på lägenheten. Men jag är fasiken sugen och i behov att bo själv ett tag. Men hon nya har väl uppsägning på sin lägenhet så om det skulle klicka mellan oss tar det nog ändå ett tag innan hon flyttar in. Hur som helst, nu skriker Dolly efter uppmärksamhet. Alltså, envisare katt finns inte. Så fort jag vänder mig i sängen så kliver hon över min skalle och lägger sig i ansiktet på mig så jag kan klippa henne. Puttar jag bort henne lägger hon sig på min rygg/mage.
Time for bed, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0