hejhopp!


2010-04-02 @ 16:19:04

Redan fredag, har varit hemma en hel vecka nu! Känns som jag haft fullt upp hela tiden men det är skönt :) Har umgåtts jättemycket med Elli, vilket gillas massa :D Men idag har jag jpbbat hos far hea dagen, ska sätta mig med envarren nu i någon timme. Blir lugn kväll hemma med la familia :) Papi frågade om jag inte kunde plugga här hemma och åka ner till Linköping typ på onsdag (tentan går på torsdag). Så nu är jag frestad att stanna lite längre, men orkar inte bestämma, tar det som det kommer på söndag! Skulle vara skönt att vara hemma lite till, som mitt schema ser ut för resten av våren så kommer jag nog inte ha tid att komma hem förrän terminen är slut..
Imorgon är det utgång som gäller med Elli, Anna & Sandra. Vi ska ut i Västerås, ska bli jättekul! Vet inte hur länge sen det var jag var ut här hemma!? Nej nu ska jag sätta igång med pluggandet, sen ska jag pilla med min festerist-overall, lär få det gjort innan jag kommer tillbaka till Linköping, alla andra är typ klara :P Hur som helst, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0