härligt


2010-04-18 @ 09:52:17

väder! Jag tänker sitta ute på balkongen hela dagen, eller ja, till typ tre, för då försvinner solen.
Igår var en låång dag, kändes nästan som två dagar, haha! Massa timmar med gückelövning, invigning av Psyko, bastu, mellanfest och AfterDart på Kårallen. Allt som allt en kul kväll, jag drack inte så värst mycket, ville vara pigg idag. Gck hem från Kårallen efter att ha varit där en timme, orkade inte :P Är uppe i tid idag för vi ska va med på invigningen för FBI (jag vet inte ens vilken sektion det är, filfak i alla fall). Är många invigningar nu!
Nehej, ska kanske klä på mig, ska träffa upp resten av gänget om 40 min. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0