gjorde en fuling igår


2010-04-27 @ 13:29:34

jag beställde hem två klänningar och en jättefin väska från HM, vågar inte in på mitt konto för att se hur mycket pengar jag har kvar. Betalde två "räkningar" för grejer vi köpt till festeriet också, så det känns inte allt för kul när pengarna bara försvinner :P
Kom nyss hem, dammsög & torkade lite i köket, vi ska förbereda maten till kvällens vårmöte här. Blir pastasallad, fast pastan är kokad så är bara att skära en massamassa grönsaker.
Känner mig piggare idag men skulle nog mått bäst av att ligga hemma och ta det lugnt. Dock hjälper det att sova, och det har jag gjort dom senaste dagarna. I förrgår somnade jag vid nio, igår strax efter nio. Så det är ju bra!
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0