full av energi!


2010-04-13 @ 11:31:37

Kan bero på att jag tog sovmorgon och missade dagens enda föreläsning.. Men nu är jag i alla fall jättepigg :D
Har gått vidare med sponsarbetet, men ingen jag ringer är där dom ska vara så har inte fått fram nå vettigt än.
Ska i alla fall på möte med Bi6 om en halvtimme, sen ska jag iväg och träna! Eftermiddagen tänkte jag spendera hemma här och städa, hunden drar in en jävla massa grus  så det bara knastrar under fötterna när man går.
Jag & Lollofis var ut till Jysk igår, jag köpte utemöbler till balkongen, skitskönt, vet jag var jag kommer sitta och plugga när det blivit liiite varmare. Nu är det hel ok när solen ör framme, men när den går i moln fryser man ju arslet av sig, hihi! Nej nu ska jag packa ihop träningskläderna, tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0