friday night


2010-04-09 @ 20:20:07

Jag var faktiskt ut & sprang 5 km, duktigt av mig va? Sen, Elli, gjorde jag dom där "rumplyftgrejerna" när jag kom hem, haha, Freas hund satte sig och kollade på :P
Har kollat på två Project Runway och ätit fiskgratäng (som tyvärr var köpt, men jag ska fan prova göra egen nån dag!). Duschade precis och är typ klar för att bege mig, ska hämta upp Brosef (haha) om en kvart. Hoppas bara jag minns hur jag kom dit, jag är sämst på att hitta, glömmer alltid vart jag kört :p
Filmen är väl typ 2 timmar lång, vill komma hem i tid så jag orkar upp imorgon, ska tvinga mig själv iväg till gymmet runt tio. Ett är det samling för gückelträning, oppps, jag har glömt lära mig texten till en av dom nya låtarna, kommer jag få skäll, hihi! Är sjuktpeppad inför imorgon kväll, vi ska prataja med grabbar från D-sektionen, haha datanördar alltså. Tror det kommer bli en fartfylld kväll, vi är rättså härjiga av oss, vi söta små snälla Kb-brudar ;) Nej nu ska jag sticka iväg, tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0