förvirrad


2010-04-19 @ 11:31:12

Det är ju snart maj?! Och min kalender är FULLPROPPAD, jag börjar bli stressad, vet inte hur jag ska hinna med allt som ska hinnas med?! Fast det är nu allt känns som roligast, när man knappt har tid att sätta sig ner och slappna av, I like it!

Har nyss varit ute & sprungit 5 km, ska duscha och bege mig till skolan för mattelektion & sen genetikarbete. Skönt att träna på morgonen, har man kvällen fri. Ååh, längtar tills på torsdag, åker ju hem då. Var bara någon vecka sen jag var hem sist, men ska bli skönt att komma hem även om det bara är tills på lördag (har festeristutbildning på söndagen som man inte kan missa, vågar därför inte åka hem samma dag som den är). Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0