det snöar :(


2010-04-21 @ 13:18:35

USCH! Hemskt, äckligt, jobbigt och drygt väder. Kallt är det också, måste nog plocka fram vinterjackan igen för det är då inte många grader ute nu.

Kom nyss hem från skolan, vi hade möte med nuvarande festeriet. Eller är det vi som är det? Jag vet inte riktigt, efter skiftet är det i alla fall helt säkert vi som är Bi6. Aja, hur som helst, har fått testamente från min "mor". Ska läsa igenom det ordentligt ikväll, har i alla fall fått bra tips från Zara som jag ska lägga på minnet. Har fått en del idéer angående spons, ska sätta mig och skriva ner dom senare. Nu ska jag städa lägenheten och efter sex ska jag hem till Ida för att sy på ovven, hihi, vi fick våra gula fina skjortor & Bi6-strumpor igår. Var bara tvungen att prova allt med fracken, snyyyggt! Är det bara ovven som saknas, iii! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0