Back in Linkeboda


2010-04-06 @ 07:51:31

Ja har precis klätt på mig, ska iväg till skolan och plugga med Malin och några till :) Finns ingen frukost hemma, jag måste och handla ikväll! Kom hit runt sju igår, åt en matlåda mor skickat med sen låg jag och glodde på film hela kvällen. Gud vad jag har saknat min säng :P !
Det har hur som helst varit ett bra lov, har verkligen varit skitskönt att komma hem en lite längre tid. Har umgåtts massa med Elinor, henne gillar jag skarpt :) Mormor har jag också hunnit med en del, det känns bra. Kattorna också, ååh, dom är så sööta. Speciellt när dom snarkar och trängs i sängen!
Ska på möte med vår utbildnings studievägledare angående val av inriktning. Dock känns det som jag redan bestämt mig, har fått veta att det är enkelt att ändra i höst om man känner efter att ha funderat under sommaren att man valde fel. Så det ska nog bli bra det här också :) Nej! Nu ska jaag kila iväg, måste förbi Baljan, undra om dom har öppet? Måste ha fruskot och lite frukt så jag orkar med hela dagen, har tackvare min mami matlådor i alla fall, så lunch slipper jagh bry mig om :p Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0