äntligen fredag


2010-04-16 @ 08:35:09

den här veckan har bara svischat förbi! Känns som det nyss var söndag! Beror nog på att jag har fullt upp hela tiden. Kom inte hem förrän halv sju igår, lagade mat sen somnade jag, haha! Är redigt utvilad idag, det är man jämt om man vaknar innan alarmet, skulle egentligen sovit fortfarande :p Får se hur pigga resten av klassen är, det var ju kravall igår. Jag orkade inte köa för biljett eftersom vi fick förköp med festeriet till lördagen. Idag blir det skolan till tre, sen ska jag ut på Tornby; Maxi, Telia och hämta ut min mobil, leta runt i alla skoaffärer efter converse i min storlek. Blev lite strul med skorna, jag & två till hade för små fötter så vi måste leta efter skor i vår storlek för det fanns inte att beställa i alla fall. Annars kommer vi se lustiga ut, om alla andra har skor i festeriet utom vi, hihi :p
Senare ikväll ska jag på bio med Josef & Tom (vi har ju blivit värtsa filmentusiaster!), vi ska se Clash of the Titans i 3D, är nog en riktigt Liza-film, så kommer säkerligen vara gryyyym, haha! BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0