vilken härlig dag!


2009-09-11 @ 10:08:41

Ja jag känner på mig att idag, och hela helgen, kommer bli riktigt bra :)
Jag håller på att städa, är klar med mitt rum nu. Vill ju att elinor & anna ska tycka att jag bor fint när dom nu kommer hit ikväll ;) Det är några gubbar här och sätter in diskmaskinen. Jag typ hostar jättemycket på mornarna, och dom skulle komma hit runt tio, men kom halv istället, så när jag öppnar dörren får jag en hostattack innan jag en shinner säga hej. Dom tittar på mig sen säger den ena; du har väl inte svininfluensan hoppas jag? Haha!
Jag mådde otroligt dåligt igår, tänkte att det inte kommer bli så värst kul i helgen när snoret bara rinner och jag orkar typ ingenting. Men imorse när jag vaknade hostade jag i princip ingenting. Bara när diskmaskinsgubbarna kom, moahaha. Jag mår mycket bättre, känner mig pigg, så det kommer bli en jättebra helg :) På lördag är det några i klassen som funderade på utgång (det är ju Dra´t i Spa´t nu, men det va typ omöjligt att få biljett!) så ska höra om elli & anna kan tänkas sig det. Eller så blir det en lugn helg, jag är så trött på alkohol sen nolle-p! :p Nehej, nu ska jag fortsätta med min städning, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0