va jag härjar!


2009-09-09 @ 20:29:55

Haha märks nog inte att jag egentligen mår ganska dåligt, jag flänger omkring och flummar runt konstant. Har jag gjort hela dagen. Inte har jag fått mycket matte gjord under lektionerna i alla fall, suck! Labben idag gick bra, kom hem för en 20 min sen kanske. Vi titrerade och räknade ut vattnets hårdhet, betydligt roligare (och enklare) än förra labben. Louise & jag hann t o m skriva en kladd på labbrapporten. Dock har vi fortfarande kvar att göra rapporten på förra veckans labb, vilket blir svårt när vi knappt fattade vad den gick ut på, haha! Imorgon är det heldag igen, åtta till fem. Har tvättid imorgon, och sen ska jag kanske vara hundvakt, om tom vågar låta mig vara det :p Haha hur som helst, nu ska jag återgå till min matlagning, pyttipanna & stekt ägg, mumma! Snart Idol också, så får jag chans att skratta ännu lite mer :p Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0