the tudors?


2009-09-07 @ 16:48:22

Jag har precis läst två böcker som nu har gett mig ett enormt sug efter att se The Tudors igen. Plus att jag hoppas att en nya säsong ska vara på G snart, och då måste jag ju se om dom två första igen för att färska upp minnet? Den har redan sänts i USA, så bör väl inte ta allt för lång tid innan den kommer till Sweden?
Hur som helst så jag hittade dom på cdon.com nu, 600kr för både två. Vilket ju är billigt, men har en fattig student råd med sånt? Haha, hur som helst, jag måste ha dom, på ett eller annat sätt. Förutom att serien är fantastiskt spännande, så är ju the king grymt snygg, så det blir ännu roligare att titta på det då :p Jag ska vänta tills nästa studiebidrag trillar in, och om det ser hyfsat ut så måste jag bara beställa hem boxarna! Wiiiiee!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0