skrattanfall mitt i!


2009-09-18 @ 14:44:27

Jag har nyss varit ute och sprungit/gått. Det hända mig två väldigt roliga saker som jag bara måste dela med mig av!
För det första så kan jag börja med att berätta att dom har två jättefina mortionsspår här i rydskogen, och jag har nu gått 5km spåret 4 gånger. Dom har ju markerat träden så man ska veta att man går rätt, så idag tänkte jag att jag springer varannan trädmarkering. Så kom jag till en extremt brantbacke, och skulle springa upp för den, samtidigt börjar mp3n spela cotton eye joe med rednex. Då framträder en bild i mitt huvud hur man tex i Rckyfilmerna skulle ha spelat den istället för typ eye of the tiger (visst är det den som är med i Rockyfilmerna?!) och jag börjar verkligen ASGARVA, kan absolut inte sluta. Sluta springa kan jag inte heller göra för jag måste komam till nästa markering för det. Så skrattandes, i princip vinglandes upp för backen tar jag mig när jag plötsligt bli omsprungen. Av en kille UTAN mp3, som då alltså inte kan ha undgått mitt skrattanfall, eller så trodde han väl att jag grät av ansträgning eller något. Aningens pinsamt, men kul, så jag skrattar bara ännu mer. Det gick verkligen inte att sluta! :p
Nu till det andra roliga som hände, jag var i slutet av spåret, när jag såg en ekorre på marken, så jag stannade och skulle försöka få den att komma fram tillmig. Jag tänkte att om jag kanske pratar lite gulligt med den, så som man gör med katter, så kanske den vågar sig nära. Och medan jag står där och tittar upp i trädet och pratar med ekorren kommer ännu en kille, utan hörlurar, och springer förbi mig. Han undrade nog vad fan jag höll på med! Hur som helst så började jag skratta, igen. Hahaha, det här var lätt det roligaste träningspasset på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0