så är helgen förbi


2009-09-13 @ 18:34:17

Men vilken trevlig, mysig och skön helg det har varit!
Runt tio tiden i fredags kväll hittade ängligen elli & anna fram, vi satt uppe och pratade nån timme sen var det bara att lägga sig, alla var slitna :p
I lördags gick vi upp tidigt, kollade paraden till Dra't i spa't, och sen spenderade vi några timmar nere på stan, jag fick inhandla tre väldigt fina tröjor :D Sen åkte vi ut till Maxi och handlade, lagade tacopaj, åt och sen la vi oss i min säng och sjöng med till allt som spelades från spotify (jakob & co uppskattade säkerligen all skönsång som strömmade ut från mitt rum, haha!) Vi skulle egentligen ner på stan och gå på bio, men vi orkade inte och fortstta sjunga lite till :P Sen blev det film och tillslut somnade vi :) Dom åkte hem runt halv tre, och sen dess har jag bara pluggat och lagat mat! Nu är det snart top model, följt av ensam mamma söker (Y)
Jag har i alla fall haft en toppen helg, tackvare två störtsköna brudar :) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0