pluggar på


2009-09-08 @ 17:38:43

Jag slutade redan tolv idag, kom hem och somnade på soffan. Är verkligen inte kry, men tar det så lugnt jag bara kan och hoppas på att bli frisk inom kort!
Vaknade runt tretiden, har pluggat sen dess (dock framför tvn, så vet inte hur effektivt :p). Försöker lära mig hela periodiska systemet utan till, som vi har prov på imorgon. Har i alla fall tagit mig igenom inlämningsuppgifterna i matten, tummen upp för det! Ligger ca 3 lektioner efter i matten, opppss!, så ska försöka ta igen lite av det ikväll. Mmmm, mamma har lagat kåldolmar åt mig, och en stuvning, som elli & anna får medskickat på fredag. Jag är så jävla sugen på kåldolmar, typ i förrgår satt jag & jakob och kollade på tv och jag tjatade om kåldolmar. Dagen efter skriver mamma sms och säger att hon tänkte göra kåldolmar åt mig, haha telepati eller vadå?!  Det är så gott att äta mat som jag inte lagat själv, hahahaha! Nej nu ska jag trycka ner näsan i matteboken igen, suck, pust och stön! Adios på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0