ojdå


2009-09-16 @ 16:03:19

Nyss hemkommen fån skolan. Jag är lite sur faktiskt. Vi ska ordna en " nollans tack till faddern"-sittning, den 3 oktober. Jag skulle otroligt gärna vilja vara med och hjälpa till, för jag är faktiskt väldigt tacksam mot faddarna & urf, dom hade ordnat nolle-p jättebra. Men kan ju inte, för det är ju Ladies Night i Linköping då! Så det känns lite surt just nu!
Annars så ska jag bara plugga idag, försöka laga lite mat, om jag orkar, annars blir det matlåda :p Hade tentagenomgång i kemi idag. Måste säga att det faktiskt känns bra, att få ihop 30p som behövs för att klara den bör inte vara omöjligt. Så nu ska jag ta tag i dom sista inlämningsuppgifterna i matten. Blä, dom är inte allt för roliga. Nehej ni, bäst jag sätter igång, tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0