nu ni!


2009-09-30 @ 16:18:56

Jag har bestämt mig för att punga ut dom där 3500 som träningskortet kostar, och det känns som ett bra beslut :) Gäller i 12 månader, och under sommaren kan jag frysa det och spara dom månaderna tills dess skolan börjar igen, tummen upp! Ska iväg på mitt första pass klockan sex, eller ska dit tidigare och fixa kortet.
Annars så har det varit en ganska produktiv dag, började med föreläsning sen satte jag & tom och gjorde kemiuppgifter medan lousie och martin ringde almuner. Efter dom var klara tog vi tag i vårat uppdrag, ringde Astra Zeneca och dom lät inte allt för omöjliga! Så blir spännande att se vad som blir av :) Imorgon är det föreläsning och lektion, NärU-möte och sen ska jag hem och städa, för på fredag kommer ju faktiskt elinor och på lördagen kommer resterande brudar :D Nej nu ska jag leta rätt på lite rena träningskläder, är så jävla pepp på att ta tag i träningen, plus att dom har grymt många olika och nya pass på campus hallen. Gäller ju att passa på när man får träna hur mycket man vill :p Tuudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0