nu har jag varit duktig


2009-09-15 @ 18:20:47

Jag har faktiskt suttit med kemin HELA dagen. Ja, ända sen jag satte mig runt halv nio tills nu. Jag var visserligen ut och power-walkade i en timme mitt i, men annars har jag varit jätteduktig idag. Känns faktiskt ganska ok med kemin nu, det är inte alls så att jag kan allt, men jag har ändå tills på måndag på mig att hinna få in det där som inte riktigt ville fastna idag. Hoppas att det vill fastna sen bara :p Ska försöka mig på lite matte nu, men som sagt så känns tentan viktigare än duggan (omdugga om en månad, och vi påbörjar ingen ny mattekurs under den tiden så bör kunna fixa den då!). Så så är det, nu ska jag duscha och sen slå mig ner framför tvn och försöka slappna av litegranna! Tudeluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0