morrrr!


2009-09-15 @ 08:50:31

Ingen bra morgon..
Började med att jag inte gick upp, utan försov mig i en timme typ. Sen när jag väl kom upp skulle jag sätta in mina nya linser, men dom är helt knäppa, funkar inte alls. Så tog ännu ett nytt par, samma sak där. Så det känns som att synsam kan ha skickat med mig fel linser eller dummat sig på något annat vis?! Sen loggade jag in och såg att jag fått två räkningar för bredbandet, som tillsammans hamnade på 2500 kr. Vilket både far & jag tyckte verkade vara lite väl mycket?! SÅ nu är jag irriterad, arg och måste sätta mig och plugga kemi, matten får ligga på hyllan idag även duggan är om 4 dagar och jag knappt förstår nånting, mjaaouuu..
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0